i żyli długo i szczęśliwie :)

Sezon ślubny już w pełni, a przeglądając strony internetowe, czy zaglądając do sklepów ciężko nam znaleźć fajne butonierki ślubne dla gości weselnych. Sama przerabiałam ten problem, dlatego wzięłam sprawy w swoje ręce…
Mały maraton po sklepikach i zakupiłam takie oto słodkie cuda :), których etap produkcji wyglądał następująco:

74 sztuki, w tym wersja dla dużych panów jak i dla chłopców 🙂

Pomysł i wykonanie mojego autorstwa. 

Efekt końcowy był taki, jaki sobie wymarzyłam…

Dla przyszłych Panien Młodych, którym zależy na takim drobnym akcencie, by nawet butonierki gości pasowały do kolorystyki i stylu przyjęcia weselnego mogę się polecić 😉

#butonierki weselne #ślub #dekoracja weselna #ślub jak z bajki #butonierki dla gości #butonierki ślubne 

Skomentuj

