W kropki, w ciapki, malowanki, toż to przecież są pisanki

Już Wielkanoc ! A ja nie zdążyłam jeszcze uprzątnąć elementów dekoracyjnych  wykorzystanych przy produkcji bombek bożonarodzeniowych 🙂          Ale szybka organizacja pracy i mobilizacja przyniosła zamierzony efekt końcowy.

Na specjalne życzenie wykonałam pisanki folk oraz pisanki z motywem w kurki. Po raz pierwszy odważyłam się ozdobić strusią wydmuszkę – dłonie drżały, ale z tej pisanki jestem wyjątkowo dumna 🙂

Niestety z braku czasu i szybkiej realizacji zamówienia, nie odbyła się profesjonalna sesja zdjęciowa. Zdążyłam jedynie zrobić kilka zdjęć własnego autorstwa, uwieczniając na bieżąco kolejne etapy mojej pracy.

Najprzyjemniejszy moment – pakowanie na prezent 🙂

 Może już powinnam zacząć robić dla Was pisanki na przyszły rok… mam tyle pomysłów ! 🙂

Skomentuj

